Min helg:)

Jag är lite dålig på att uppdatera kanske ;P
Men iaf, bion var kanon bra! såg the ugly truth. Sen gick vi runt i stan åt på mcdonals och tog bussen hem till Brånnsan! där vi alla låg och snarka hela natten:D Sen på söndagen,  åkte Bonne och Patrik hem rättså tidigt, fyllde Brånns pappa Micke år, så det var lite fastrar och mostrar där en stund. Ungefär vid 2 gick jag hem, vilket som är typ 4,5 km. Duktigt vaah? ;P Sen vart 1 av 4 läxor gjord och jag satt framför tv:n retsen av kvällen :)

  


Valde en gammal söting bild på Emma och Martin (bonne och Brånn)
Ni är ibland dom bästa, puss<3


Kommentarer
Postat av: felicia

wooooho :D:D:D

2009-09-14 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0