Min dag i största allmänhet!

Skoola dåe, lektionerna var: Foto, Lunch! Matte och Historia..
Helt okej dag faktisk, lite små tråkigt på vissa lektioner och jätte tråkigt på matten! usch hatart! ingen i klassen gillar våran mattelärare, hon är så dålig ;s Men bäst är iaf rasterna, allt blir bara bättre och bättre med klassen och allt, och det är ju bra det så det inte blir sämre :P hehe, efter plugget (det fixar sig alltid) haha, nej, men efter plugget följde jag med Rebecka till synsam, och fixa massa med hennes glas ögon, åh du Boman, även om jag inte sätt dig i glasögon tror jag på att du är söt dom:) sen bussen hem till min efter länktade dator, och tv:n
Tjingeling!


Man säger att efter regn kommer solsken, är det då samma att efter solsken kommer regn?
Bör man se sig omkring och se vad här näst som kommer gå fel?
Eller är det bara så att först när lyckan kommer, kommer det mer i en evig mängd
Eller ska man brottas med skratt och gråt, lycka och förlust, i ett evigt livs spel,
varje dag utan att aldrig kunna vara berädd? men vad är lättast, skita i allt?
och bara ta det lugnt ta allt som det kommer, eller är det bäst att vara med?
Ifall man plöttsligt skulle falla bakflera steg? att aldrig riktigt leva ut, bara ha det kallt.
Jag tror att det är bäst att leva i nu:et och tänka "den dagen den sorgen" men är det lätt det?


Kommentarer
Postat av: martin

generellt sett så ska man passa sig för att göra felslut i att vända på samband, men i regn/solskens-fallet så är det nog så att livet alltid kommer växla mellan båda sorterna.



jag vet inte om jag har några stora tankar att tillföra dig, men filosofi är i allmänhet att leva fullt ut i nuet. det går aldrig att planera framtiden i detalj, men det underlättar såklart att hantera den ifall man är sann mot sig själv.



du har inte möjligen lust att göra det lättare att läsa bloggen direkt via rss-läsare? genom att i publiceringsverktyget först klicka på översikt & sedan välja inställningar för den övre fliken & blogg för den undre. på den sidan finns en kryssruta för att lämna ut hela inlägg i rss-flödet. att läsa via rss underlättar rejält, då det inte kräver ett ständigt runtklickande på webben för att leta uppdaterade texter.

2009-09-14 @ 21:58:40
Postat av: ElinSpelin

Är du möjligen någon martin jag känner? Och jag skriver dikter från ord ordsägelser som jag tolkar dom, just bara för att det är kul, mår oftast inte dåligt, men iaf, jag ändrade det till rrs-läsare:)

2009-09-14 @ 22:09:31
Postat av: Erik Malm

Haha, du har Berit :D

2009-09-14 @ 23:48:39
Postat av: Erik Malm

Eller vad heter hon virriga matteläraren? Birgitta? Inger?

2009-09-14 @ 23:49:18
Postat av: Erik Malm

Eller ingrid?

2009-09-14 @ 23:49:51
Postat av: ellinspelin

HAHAHA, hon heter Ingrid :P

2009-09-15 @ 11:27:41
Postat av: rebeckkaaa!

aww, gullebulle! jag ser inte klok ut i glasögon hörru;)<3

2009-09-15 @ 17:34:59
URL: http://rebeckaboman.blogg.se/
Postat av: Martin

jag är möjligen någon avlägset boende kusin.



full rss-ström gillar jag. att du inte mår dåligt gillar jag mer! (:

2009-09-16 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0