Heej alla glada och oglada!

Idag torsdag, börjar med att jag tar fel buss, sen är jag jätte säker på att vi har matte på morgonen, men vi hade tydligen engelska?!? :O så fick skynda mig tillbaka till skåpet för att byta böcker då när jag redan var sen.. aja. Det går ju inte bra alla gånger. Så var det en halv jobbig skoldag, sen när jag kom hem stekte haf super goda pannkakor, så där lite brända i kanten. muuumsigt var det!!! läxa på läxa på läxa.. känner hur jag snart måste börja ta tag i allt, men hatar verkligen läxor, varför kan man inte bara göra allt i skolan och kanske gå en timma längre?  iaf, helgen kommer bli bäst, ska kanske jobba dock.



Why is it so hard to forget?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Börja blogga lite mer och lite bilder skulle inte vara fel ;D hihi

2009-10-11 @ 12:38:16
URL: http://josefineeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0